Cisza Jak Ta

10. Żółte tulipany
11. Nasze last minute
12. Usypianka
Muza poetów. Siła sprawcza tęsknoty. Niema towarzyszka nieobecnych, a trwających w pozornej obecności. Ze wzrokiem zatopionym w ekranach, myślami gdzieś za horyzontem zdarzeń. Coraz to bardziej samotni ze sobą żyjemy z sercami bijącymi coraz mniej tożsamym rytmem. Bezpowrotnie gubimy wciąż drogę do Drugiego Człowieka. To nasza codzienna nieobecność…

Cisza Jak Ta i Przyjaciele - Ze Starej Szuflady [2016]

10. Szanowni Państwo
11. Makatka na drogę
12. Ulice miasta
Płyta Projektu "Ze Starej Szuflady" to wyjątkowa płyta kompilacyjna stworzona przez Ciszę Jak Ta z towarzyszeniem muzycznych Przyjaciół. Zawiera zapomniane, piękne pieśni, które naszym zdaniem warto przywrócić na szlaki ludzkiej wrażliwości. To kwintesencja Krainy Łagodności.

Górskie Opowieści [2015]

15. Taką Ciebie wymyśliłem
16.Dokąd jeszcze
17.Kraniec świata
18. Mała piosenka o tęsknieniu (piosenka bonusowa, nie widniejąca w spisie piosenek)
Specjalna, wakacyjna płyta kompilacyjna, powstała na prośbę Słuchaczy i Przyjaciół zespołu, którzy chcieli usłyszeć wszystkie nasze utwory z górskim rodowodem na jednym krążku. Od siebie dołączyliśmy utwory niezamieszczone dotychczas na żadnej z naszych płyt, oraz piosenkę "W naszym niebie" w wyjątkowej aranżacji powstałej na potrzeby pierwszego teledysku zespołu. Całość to 17 utworów zabierających Was na ścieżki gór, poezji i muzyki.
Zapraszamy na ciszową wędrówkę!

Jedyny Tak Koncert [2015]

16. Pożegnalny wieczór
17. Niebiesko
18. Outro
Ta płyta to wyjątkowe wydawnictwo, zarejestrowane podczas koncertu w Radio Gdańsk, z towarzyszeniem kwartetu smyczkowego. Utwory - reprezentantki wszystkich wcześniej wydanych płyt zespołu oraz jeden utwór premierowy zostały specjalnie zaaranżowane na szeroki skład z towarzyszeniem kwartetu.
Wydawnictwo jest płytą z książeczką opisującą w anegdocie i fotografii historię zespołu i wszystkie ważne postaci i fakty z jego dwunastoletniej jak dotąd twórczości.

Więcej Milczenia [2015]

12. O jedno słowo za blisko
13. Mów do mnie jeszcze
14. Outro
Naszą najnowszą płytę namalowaliśmy słowami Wojciecha Jarosława Pawłowskiego, Tomasza Borkowskiego, Eweliny Marciniak, Jonasza Kofty, Barbary Borzymowskiej, Mateusza Wyzińskiego i Kazimierza Przerwy-Tetmajera.

Muzyka, która ją obrazuje, jak w wierszu Tomka Fojgta - jest "ciszą pomiędzy dźwiękami bicia serc tych, którzy są wokół nas.
To kilkanaście poetyckich opowieści z pobrzeża oceanu ludzkiej wrażliwości.

"W tym świecie bujnym w błahe zachwycenia
Więcej milczenia...milczenia...milczenia..."

10. Kraniec świata
11. Przyszła miłość
12. Dwa pająki
Płyta "Wuka", nasz 5 album studyjny to płyta dla nas wyjątkowa.
Po raz pierwszy inspiracją do tworzenia piosenek stały się wiersze jednej tylko Poetki - Wiesławy Kwinto-Koczan.
Zupełnie nieprzypadkowo… To właśnie świat poetki Bieszczadów, zamieszkałej obecnie w Toruniu, urzekł nas najbardziej. Tak jak i sama Osoba. To właśnie Jej pseudonim artystyczny kryje się pod tajemniczym tytułem naszej płyty. W założeniu miała być to płyta bardzo spójna stylistycznie, związana wspólnym mianownikiem poezji Wuki.
Szybko okazało się, że pomysły muzyczne na utwory do wierszy Poetki stały się udziałem aż czterech osób ze składu Ciszy Jak Ta, a swojego głosu w poszczególnych piosenkach użyczyło po raz pierwszy w naszej historii aż 5 członków zespołu.
Stał się wiec ten album dla nas fascynującą wędrówką po świecie pięknego słowa widzianego przez pryzmat doświadczeń, sposobu postrzegania świata i interpretowania poezji przez każdego z nas...
Płyta wspólna, a jednak będąca wypadkową wrażliwości siedmiu indywidualności na piękne strofy zaklęte w wierszach. Pokazująca w poświacie poetyckich słów życie we wszystkich jego blaskach i cieniach...
Czasem smutno, czasem patetycznie. A momentami radośnie czy wręcz żartobliwie.
Bo taki właśnie jest świat oczami Wuki…
Radością z tworzenia muzyki do tych pięknych słów chcielibyśmy się dziś z Wami podzielić...
"Usiądźcie z nami na krześle niebieskim"...

Nasze Światy [2011]

11. Wyspa
12. Bo tak Cię Kocham
13. Szemkel - Siódmy Anioł
To bardzo ważna dla zespołu płyta. Wszystkie płytowe piosenki są zaaranżowane przez członków zespołu oraz Tomka Fojgta, który jako Dobry Muzyczny Anioł czuwał nad naszymi nagraniami realizując je jednocześnie. Odciążyło to dotychczasowego realizatora naszych płyt Mariusza Skorupę, który mógł się skoncentrować wyłącznie na nagrywaniu gitar akustycznych, klasycznej i partii solowych. Ilonka Karnicka oprócz gry na skrzypcach pięknie zastąpiła Olę Kot na stanowisku głównego wokalu damskiego, a flecistka Ola "Miniola" Frąckowiak poza grą na flecie poprzecznym wspomagała Ilonkę w chórkach. Hubert Liczbański okazał się być bardzo dobrym bębniarzem - i partie klarnetu na płycie uzupełnił rytmiką djemby. Nagrał też jedną charakterystyczną partię na instrumencie nazwanym roboczo "patykiem spod Wałcza" - bo ponoć z tamtejszych właśnie stron pochodzi zagadkowo brzmiące drewienko:) Darek Bądkowski współpracując z Tomkiem Fojgtem stworzyli od podstaw wyrafinowaną linię basu. A do dyspozycji mieli aż 5 różnych gitar basowych, które wykorzystywali eksperymentując z brzmieniami. Większość piosenek na płycie wyjął z prywatnej szuflady Michał Łangowski, choć na krążku znajdują się też utwory Mariusza Borowca, Mariusza Skorupy i Tomka Fojgta. Po raz pierwszy w historii zespołu zdecydowaliśmy się w kilku piosenkach na towarzyszenie perkusji, którą to nagrał Mateusz Wyziński. A całości dopełnił wspomniany już Tomek Fojgt nagrywając pojedyncze partie gitar akustycznych, elektrycznej i basowej oraz bodhran i instrumenty perkusyjne.

Koncert w Radio Gdańsk [2009]

9. Płacz
10. W lesie
11. Ciepły sen o Bieszczadach
12. Jak niewiele ma znaków
13. Sen
14. Chrystus Bieszczadzki
15. W naszym niebie
16. Zapach chleba
Podwójny album, z zapisem koncertu z Radio Gdańsk, który odbył się w październiku 2008. Płyta DVD zawiera 4 piosenki więcej w porównaniu do płyty CD. Jest zapisem audiowizualnym niezwykłego spotkania zespołu z Przyjaciółmi muzycznymi i Gdańską Publicznością gościnnego Studio Radio Gdańsk. Koncert rejestrowany przez 3 dynamiczne kamery stał się ciekawą pamiątką tegoż spotkania i wydarzenia. A wraz z zespołem i publicznością współtworzyli je zaproszeni goście muzyczni: Jarosław Horacy Chrząstek (Grupa Bez Jacka) - flet poprzeczny, Marzena Chabowska( Dom o Zielonych Progach) - wokal, Maria „Mysza” Michalska (Grupa Na Bani) - wokal, Krzysztof Gardulski(Grupa Raz Do Roku) – djembe i cajon. Na koncercie wykonano wybrane piosenki ze wszystkich 3 studyjnych płyt zespołu, a także piosenkę występującą wyłącznie na tym wydawnictwie – „Sen” do słów Bolesława Leśmiana i muzyki Piotra Kowacza – jedyny utwór w repertuarze zespołu nie napisany przez żadnego z jego członków. Cisza Jak Ta otrzymała zgodę na jego wykonywanie go od nieistniejącego już zespołu Zza Szafy, ocalając tym samym ten piękny utwór od zapomnienia.

Chwile [2008]

10. Stary wrak
11. W naszym niebie
12. Cisza
Trzecia płyta studyjna zespołu wydana w 2008 roku. Wraz z zawartymi na niej piosenkami zespół zabiera nas w góry – malowane piórem Jacka Kaczmarskiego, Kamila Patory i opowieściami z gór Mariusza Borowca.
W jednym utworze powraca na rodzimą północ – nad morze i opowiada nam metafizyczną historię starej, zapomnianej łodzi. Jest też miejsce na refleksję nad przemijającym czasem autorstwa Mariusza Skorupy. Całość wędrówek słowno-muzycznych przeplatana jest piosenkami na wskroś przesiąkniętymi uczuciami – najważniejszymi z ważnych. Wiarą w lepsze jutro, nadzieją na przyszłość a nade wszystko miłością, której kwintesencją jest ballada „W naszym niebie” Michała Łangowskiego czy „Kołysanka dla..” do słów Wojtka Bellona.

Sen Natchniony [2006]

8. Berceuse
9. Praga
10. W mieście
11. Jak niewiele ma znaków
12. Sen natchniony
Druga studyjna płyta zespołu nagrana w Studio Radio Koszalin w 2006 roku. Na płycie tej odnaleźć można wszystkie fascynacje członków zespołu miejscami i słowem. Są tu autorskie opowieści Mariusza Borowca o najbliższych sercu górach – Bieszczadach, są piosenki z nurtu „miejskiego” tu akurat reprezentowanego przez czeską Pragę i rodzinne miasto wielu z członków zespołu – Kołobrzeg. I jest miejsce na wielkich Mistrzów Słowa – Jacka Kaczmarskiego, Bolesława Leśmiana czy Marię Pawlikowską Jasnorzewską. Całość natchnień twórców zamknięta w 12 utworach.

Zielona Magia [2005]

8. Tysiąc kilometrów
9. Lubię szeptać Ci słowa
10. Zielona magia
Jest to płyta przesiąknięta zielenią. Od koloru okładki, przez tytuł aż po zielone myśli, słowa i muzykę członków zespołu. Wszak to nasza pierwsza płyta, raczkowaliśmy dopiero w świecie piosenki poetyckiej. Ale od początku naszego w tym świecie tworzenia chcieliśmy prezentować Wam nasze muzyczne opowieści.
O górach, za którymi tęsknimy. O miłości – wiecznej tęsknocie. O mieście w którym żyjemy i tworzymy, Kołobrzegu i jego historii. Teksty autorskie wzbogaciliśmy o finezję słów Bolesława Leśmiana, Haliny Poświatowskiej czy Edwarda Stachury by stworzyć - mamy nadzieję - urozmaiconą i ciekawą całość.